2013. november 10., vasárnap

Bevezető!

"Egy srác és egy lány, akik teljesen különbözőek. Lucy Jefferson teljesen ártatlan "kislány". 17 éves, iskolába jár és nagyon jó tanuló emellett pedig táncol is. Nem jár bulizni és nem tartozik azok a lányok közé, akik menők a suliban. Harry Styles pedig teljesen az ellentettje. 19 éves fiú aki tele van tetoválással, iszik és a bulizásnak meg a csajozásnak él. Harry egyszer belefut Lucyba és ahogy ő mondaná: Megtaláltam az új áldozatomat. Harry zaklatja a lányt, viszont Lucy nem hagyja magát, de később többet fognak egymás iránt érezni, mint kellene. Harry teljesen beleszeret a lányba és ezért meg is tántorodik. Rájön, hogy egy ilyen lánynak nem rá van szüksége, hanem egy tisztességes fiúra, viszont Lucy nem engedi el. Vajon ők egymásnak lettek teremtve, vagy csak egy futókaland lesznek egymásnak? És, hogy mit fognak szólni Lucy szülei, mikor megtudják, hogy egy bajkeverő fiúval van együtt az ő pici lányuk? Majd minden kiderül idővel."

Sziasztok! Magamról különösebben nem mondanék semmit. Van már blogom és azt hiszem a körülményekhez képest jól megy. Nem fogom elárulni egyelőre ki vagyok azt hiszem így egy kicsit izgalmasabb,  mert úgy képzeltek el, ahogy akartok. Talán, majd ha ti is szeretnétek bemutatom magam, viszont egyelőre még nem tervezem. Mindenhol áll profillal vagyok szóval mindenhol vagy Lucy Jefferson avagy Blogger Girl-ként fogtok megtalálni. Remélem feliratkoztok és rendszeres olvasóim lesztek. A Prológust még megpróbálom ma hozni, ha viszont nem holnap este már biztos kint lesz! Aki nem iratkozik is fel facebookon, lesz egy csoport amint elkészítem és ott is lehet csatlakozni és minden félét kérdezni tőlem. Nyugodtan zaklassatok nem harapok.
Remélem tetszeni fog az én kis történetem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése