2013. december 29., vasárnap

7.~Kínzás.

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Nem valami nagy szám, de azért remélem elnyeri a tetszéseteket! Várom a visszajelzéseket! 
Köszönöm szépen a 24 feliratkozót és a több mint 3000 oldalmegjelenítést! Imádlak titeket!
Nem húzom az időt jó olvasást! Ne felejtsetek el kommentelni!:)
Blogger Girl



Lucy Jefferson szemszöge:
Amikor beléptem a házba arra számítottam, hogy anyukám leordítja a fejem, de nem. Csend uralkodott az egész házban. Biztonság kedvéért, halkan vettem le a kabátomat és a cipőmet.  Reménykedtem benne, hogy anya nincs itthon viszont ez szertefoszlott, amikor észrevettem, hogy a konyhában sürög-forog. Próbáltam csendben felosonni a lépcsőn, ám ez a terv nem jött össze mivel a lépcső egy hangos nyikorgással jelezte, hogy itt valaki éppen felfelé tart. Eltorzult arccal tudatosítottam magamban, hogy bizony ezt nem úszom meg.
-Lucy?-anya kevésbé bájos hangja hallatszott a hátam mögül. Lassan megfordultam és felé néztem.-Te meg mit keresel itthon? Nem az iskolában kellene lenned?
-Öhm...-nem akartam elmondani az igazat. Valószínű, hogy ha megtudja, hogy nem voltam iskolában és az egész délelőttöt Harry-vel töltöttem, nem mellesleg még csókolóztunk is, kitérne a hitéből. Nagyot csalódna bennem, viszont ha hazudok akkor is.-Rosszul éreztem magam...És sétáltam egyet...És azt hittem, hogy jobban leszek, de nem így úgy döntöttem, hogy haza jövök.-reméltem, hogy beveszi a hazugságom, de ennek ellenére a bőr is lesült az arcomról, amiért hazudtam. Gyűlölöm magam, de már kimondtam és vissza nem fordíthatom.
-Akkor sipirc fel a szobádba. Feküdj le és hamarosan viszem a jó kis húslevest.-mosolygott rám, majd adott egy puszit az arcomra és visszakocogott a konyhába, hogy tovább főzzön. Szerencsémre elhitte anya, így gond nélkül megúsztam ezt. Mázlimra apa nem volt itthon, mert őt kevésbé lett volna ilyen könnyű meggyőzni. Azonnal nyomozni kezdett volna és ki is találta volna, hogy hazudtam, aminek a következménye lehet nem annyira tetszett volna. 
Felrohantam a szobámba, majd az ágyra dőltem és a plafont bámultam. Még mindig a csók hatása alatt voltam. Életem első csókja volt és mondhatnám azt, hogy megbántam, mert Harry-vel volt, de nem. Örültem neki. Tapasztalt, így tökéletes volt. Végig simítottam az ajkaimon és még mindig éreztem a bizsergést. Újra és újra szeretném őt megcsókolni, de nem tudhatja meg, hogy kezdek érezni iránta valamit. Na meg, ha a szüleim megtudják...Te jó ég. Megpróbáltam elhessegetni a gondolataimat és elindultam fürdeni. Mielőtt a fürdőbe léptem volna, elővettem egy rövid nadrágot és egy fekete toppot, majd a fehérneműmet és a fürdőbe indultam. Eresztettem a kádba magamnak jó meleg vizet és majdnem egy egész tusfürdőt a kádba nyomtam, hogy jó habos legyen. Imádom amikor a hab csikizi a testem és a meleg víztől eltudok lazulni. Néha jól esik egy ilyen fürdés. Beleültem a kádba, majd hátradőltem és élveztem a nyugalmat. Próbáltam nem Harry-re gondolni, de folyamatosan ő motoszkált a fejemben. Nem hiszem el, hogy egy fiú ennyire megbabonázott. Nem tudom milyen szerelmesnek lenni, vagy milyen az amikor valaki iránt többet érzel, de azt hiszem le kell még most állnom és nem találkoznom vele, mielőtt több lenne közöttünk. Ő teljesen az én ellentétem. 19 éves, fiatal és a bulizásnak él. Ő hozzá nem egy ilyen lány illik mint én. Én nem vagyok olyan aki végig bulizná az egész napot, majd hulla részegen haza esne. Nem hordok kirívó ruhákat és nem sminkelem magam. Nem volt még barátom és még csak 17 évesen volt az első csókom. Teljesen mások vagyunk. Különbözünk mindenben. Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne ez az egész. De az érzéseimnek nem tudok parancsolni. Még most el kell kerülnöm Harry-t és nem lesz belőle problémám. Ezekkel a gondolatokkal vettem fel a pizsamámat. Igaz, hogy az óra még csak delet mutat, de fáradtnak éreztem magam. Bedőltem az ágyamba és már majdnem elnyomott az álom, amikor a telefonom jelzett, hogy valaki üzenetet küldött nekem. Remek. Nagy nehezen felálltam és a táskámból elővettem. Elhúztam a kis csíkot, hogy feloldjam a billentyűzetet és kíváncsian nyitottam meg a kis felugró ablakot.
'Tetszik a pizsamád xxH' 
Egyenesen az ablakhoz rohantam és a nagy Range Rover autó a házunknál állt. Tudom, hogy Harry az. Kiszállt az autóból és neki dőlt az ajtónak, felnézett és rám mosolygott. Istenem azok a gödröcskék. Kiráztam a fejemből a gondolatokat, majd a zöld gombra nyomtam az ujjam, de a szem kontaktust nem szakítottuk meg. Fülemhez emeltem az Iphonom és tárcsázni kezdtem Harry-t.
-Szia Baby-köszönt.
-Mit akarsz?-nem túl kedvesen szóltam hozzá.
-Nem foglak bántani...-hangja megtört volt és nagyon meggyőző.
-Feljössz?-halkan kérdeztem. Nem voltam benne biztos, hogy meghallotta a kérdésemet, de reménykedtem benne. Valami különös módon szerettem volna, ha itt van velem.
-Indulok.-és ezzel le is tette. Hogy-hogy fog feljönni kérdéses. Nem hinném, hogy anya beengedné, bár nem lehet tudni. Pár perc múlva nyitódott az ajtóm és a göndör fürtök voltak azok amit először megpillantottam, majd később társult hozzá egy arc is. Beljebb jött és adott egy puszit az arcomra. Akaratlanul is elpirultam tettén, és zavartan lehajtottam a fejem. Kuncogott rajtam, majd felemelte a fejem az államnál fogva. Kényszerítette, hogy a gyönyörű szemeibe nézzek.
-Ne takard el a zavarodat. Eszméletlenül...szexi.-mosolygott. Ha lehetséges, még jobban zavarba jöttem és lesütöttem a szemem. Végig húzta ujjait rajta, majd egy puszit nyomott a számra. Majd még egyet. Próbáltam türtőztetni magam, hogy ne kapjam le, de nagyon feszegeti a határaimat. Nem fogom sokáig bírni. Kínoz.

10 megjegyzés:

  1. nagyon de nagyon imádomm a blogod csak a részeket írhatnád hosszabra :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem próbálok mostantól hosszabbakat írni!:)

      Törlés
  2. De cukik! *-* Tetszett a rész! :) :)

    VálaszTörlés
  3. Hali! Kukk be ide, meglepi ;D
    http://harcatulelesert1d.blogspot.sk

    VálaszTörlés
  4. http://diananiallhoran.blogspot.hu/2014/01/dij.html
    Kérlek, nézd meg. Nagyon tetszik a blogod, egyszerűen imádom. Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök, hogy tetszett!:)

      Törlés