2014. május 2., péntek

20.~Incselkedés

Sziasztok!Nagyon siettem ismét a résszel és remélen tetszik. Nem teljesen +16-os, de azért nem vállalok felelőséget! Jó olvasást! (kicsit intimebb pillanat a végén van!)

-Valahonnan sejtettem.-még továbbra is felvont szemöldökkel nézett rám ezért folytattam.-Hallottam amint az este telefonáltál.-lesütöttem a szemeimet, pedig nem nekem kellene szégyenkeznem. Felemelte ujjaival finoman az arcom és mélyen a szemeimbe nézett.
-Befejezem az ügyeimet, ha megígérsz nekem valamit.


Lucy Jefferson szemszöge:
-Megígérem.
-Költözz vissza hozzám Amerikába.-nem nézett a szemembe. Helyette inkább a földet kémlelte és a száját rágta idegesen. Hosszasan gondolkoztam a válaszon, de mikor szólásra nyitottam a szám, egy egyszerű szó sem jött ki rajta.
-Én...én nem szeretnék visszaköltözni. Nem kötne oda jó emlékek.-pillantottam rá félénken.
-Akkor bárhova elköltözhetünk, csak kérlek költözzünk össze. Jó lesz hidd el, mint régen a szép időkben.-bíztatóan megfogta a kezem és egy picit megszorongatta finoman, hogy biztosítsa mondandóját.-Szeretlek. És mindenáron megakarlak védeni. Azt akarom, hogy eltarthassalak és később elvegyelek feleségül, majd a gyerekeinknek megadhassak mindent amit csak szeretnének.
Köpni, nyelni nem tudtam. Házasság? Gyerekek? Ő már ilyeneken gondolkodik?
-Én is szeretlek, de nekem a jövő témája gyors. Ne érts félre szeretnék feleség lenni és családot alapítani, de nem tudhatjuk, hogy meddig leszünk együtt.-folytatni szerettem volna, de félbeszakított.
-Ne mond ezt. Tudom, hogy mi örökké együtt fogunk élni.-két keze közé fogta az arcom és mélyen a szemeimbe nézett. Értetlenül, kicsit félve néztem smaragdzöld szemeimbe.-Akkor csak költözzünk el együtt. Kezdjünk mindent tiszta lappal.
-Nem hinném, hogy ezt jó ötlet lenne, Harry.-szájon puszilt, majd ajkaimra motyogott.
-Megígérted.

*-*-*-*-*

1 hete, hogy Harry rávett arra, költözzek vele LA-be. A lakás amit vett eszméletlen szép, és nem tudom honnan volt erre neki pénze. Kívülről a ház hófehér színű, és az ablakok kerete fából van. A hallból nyílik a nappaliba, ahol egy hatalmas, bőr kanapé, dohányzó asztallal a közepén, és egy hatalmas tévé kapott helyet. Innen nyílik a konyha, ami szintén meseszép és óriási. A földszinten található egy fürdő és egy vendégszoba. Az emeleten van a hálónk, ami szintén hatalmas. Itt található még egy fürdő és két üresen álló szoba. Fogalmam sincs miért nekünk ekkora lakás, de bevallom nagyon tetszik. Amit a legjobban szeretek a lakásban a saját gardróbom, telis tele ruhákkal. Harry ebben az egy hétben megkockáztatta, hogy jobban szeretem a ruháim, mint Őt. Bevallom nagy a kísértés, de azt hiszem inkább Hazzt választanám.

-Hahó! Lucy, itthon vagy?-kiabált Harry a földszintről. Nehezen elváltam hatalmas francia ágyunktól és fáradtan lecsoszogtam. Este 9 óra van, de ő képes ordítani, ahelyett, hogy feljönne.Lusta.
-Szia.-ölelt át finoman és csókot nyomott ajkaimra.
-Szia.-suttogtam és viszonoztam édes csókját.-Milyen volt a napod?-érdeklődtem kedvesen. 5 napja dolgozik egy autó szalonban. Azt állítja kemény munka és én ilyenkor készségesen meghallgatom, majd nevetne elvonulok, míg ő durcázik.
-Nagyon elfáradtam.-lazán besétált a kanapéra és levágódott arra.
-Ohm, pedig reméltem, hogy nem leszel ennyire fáradt és talán lenne kedved fent valamire, de ha nem, hát nem.-incselkedve elhaladtam előre és tisztán hallottam, amint nagyot nyel és utánam indul az emeletre. A lépcsőn haladok felfelé, és direkt jobban rázom a csípőm neki. Tisztában vagyok vele, hogy ő ezt látja,mert tekintete éget. Nagyon fújtat, majd játékosan a fenekemre csap és kuncogva felkap a vállaira, majd a hálóba rohan velem. Nevetve ütögetem a hátát, hogy tegyen le, hisz én nem szeretnék lefeküdni vele, csupán csak incselkedtem vele, de Harry ezt teljesen komolyan vette. Tudom, hogy vágyik rá, hisz rég voltunk már együtt, de nem teljesen vagyok abba biztos, hogy szeretném ezt. Felettem támasztja magát miközben nyakam kényezteti csókokkal. Élvezem nem tagadom, de az eszem azt súgja még ne adjam meg neki magam újra, viszont a testem teljesen mást mond. Kényesen nyögök mikor megtalálja érzékeny pontomat. Lágyan kényeztet és nagyon élvezem, de nem vagyok benne még mindig biztos, hogy szeretném. Tudom, hogy ha azt mondanám neki 'Álj!' készségesen abba hagyná, de tudom, hogy ő szeretné.
-Biztos, hogy szeretnéd?-kérdezte.
-Igen.-mondtam, majd finoman kényeztetett tovább.

5 megjegyzés:

  1. Szia:-) Nem szeretnék kötözködni, mert nagyszerű blog, amire most találtam rá. Egy dolog még is szemen ütött, ami pedig a kurzor: A fordított kereszt, általában a Sátánisták jelképe, illetve így hallottam... Szóval, gondoltam szólok ez miatt, ugyanis persze, aki nem tudja mit jelent, azt mondja jó pofa, csak sajnos ez egy konkrét jelképe annak a 'vallásnak'. Nem, nem azért írtam meg, hogy bántsalak, esetleg kritizáljalak, csak gondoltam jobb, ha tudod /ha pedig tudtad, akkor bocsánat/
    A rész nagyszerű, ahogy az egész blog is!:) Nekem tetszik az alap történet, úgy, ahogy az egész blog/sztori is. Csodásan fogalmazol, várom a következőt.
    Sz. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Egyrészt köszönöm, hogy szóltál és már kiakartam törölni, de telefonról nen egyszerű:D Nagyon aranyos vagy és huhh, rendesen megleptél ezzel a hosszú kis szöveggel! Tényleg nagyon örülök, hogy tetszett:)

      Törlés
  2. jaj nagyon jó lett! várom a kōvi rèszt!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtatok múlik mikor hozom.:) Én kész vagyok a résszel!

      Törlés